Look Back - Katie's Month Review

31.7.15

Heeeej!!!! Zdravo svima! Polako ulazim u Blogging Routine tako da.... veoma mi je drago što imam mnogo pregleda. Ovo je prvi Look Back, tako da će vam najverovatnije biti zanimljiv.


- Zar ova slika gore nije super?? Pa, ovog meseca se ništa veliko nije desilo, i drago mi je jer je raspust, a raspust bi trebalo da bude miran. Doduše, ove vrućine i nisu nešto podnošljive. Sva sreća, dva dana smo imali mali predah, ali to baš i nije mnogo naspram deset dana nepodnošljive vrućine.


- Ove dane iskoristila sam za tipografiju i precrtavanje fontova (doduše bezuspešno) i mislim da opušta. Zaista, zanimljivo je to, ali potrebno je mnogo strpljenja (koje ja nemam). Nisam slikala jer mislim da bi toliko išaran papir bio bezveze na slici.

- Volim prvi ponedeljak u mesecu jer onda mogu da kupim HEJ! koji obožavam. Veoma sam zadovoljna što više ne moram da čitam po deset strana o 1D i onda plus petnaest o Justinu i Seleni. Zaista, malo su preterali sa njima. Inače, ranije sam stalno čitala te tračeve iz života poznatih, ali me više to ne interesuje. Više volim da čitam Teen savete, i Zonu sumraka. 

- Kao što sam pisala u nekom od ranijih postova od skoro obožavam Minione. Meni su oni preslatki, čak sam želela i peškir za plažu sa njima. Samo mi je malo glupo što ih ovde zovu Malci, kada minion na engleskom znači podanik. Smešno mi je što oni uvek žele da budu zli ali to ne mogu bez gospodara a ustvari su glupi.


- Ovog meseca sam započela blog kao što znate, i zaista mi to prija. Veoma je lepo imati blog, a ja obožavam grafički dizajn, tako da ovde mogu da prikažem neka od svojih ''dela''. Još uvek nemam čitaoce, zato, ukoliko vam se svidi blog učlanite se!


- Eto, to bi bilo to za ovomesečni Look Back. Nadam se da vam se dopao!!! 


You Might Also Like

0 comments