Vacation Time - Pakovanje i ostale sitnice

25.7.15

Zdravo svima, prvo da vas pitam kako ste? Želim da se zahvalim na onih 94 pregleda za manje od nedelju dana. Sutra je blogu nedelju dana a ja nastavljam sa malo boljim i zanimljivijim postovima. Komentara još nema, a onima koji ne razumeju srpski (ima mnogo pregleda iz Sjedinjenih američkih država) se izvinjavam jer neke reči nemaju značenje na engleskom. Zato, obećavam, od 17.-og avgusta ću pisati na srpskom i na engleskom. Znači pisaću po dva posta. 

- Pošto ja tek idem na more mislim da je red da napravim post o pakovanju i "ostalim sitnicama" . Lično, mrzim kada ne znam gde mi je pola stvari u koferu kada stignem na more. Kada se pakujete, odvojte stvari i poređajte ih po nekom sopstvenom "simboličnom" redosledu. Na primer, po veličini, kao što ja radim. Moj način je: odeća na dnu, kozmetika knjige, i u mreži lekovi. Najbitnije je da na more ne nosite nepotrebne stvari kao na primer tona garderobe. Halo ljudi, ne idete tamo da se presvlačite na svaka dva sata, nego da uživate!


- Od kozmetike je najbitnije da nosite ono najpotrebnije. Ja na primer nosim: baby lips, kremu za sunčanje i šampon za kosu. Baby lips držite sve vreme u sobi i koferu, ali ga nikad ne iznosite napolje na duže vreme. Moj se na taj način skroz otopio. Inače, krema za sunčanje faktor 50, obavezno! Bilo da idete na planinu ili more UV zračenje je ogromno. Mislim da šminka na moru zaista nije potrebna. Mislim da je nikako neću nositi zbog vrućina ali i šta će mi. Od šampona za kosu birajte one slabije, ja na primer volim SebaMed i Nivea.


- Od knjiga ne preporučujem one dosadne i teške. Ja ću poneti nekoliko knjiga na engleskom, i to one školske koje mi je nastavnica dala. Volela bih da pročitam The Fault In Our Stars, ali mislim da ne bih mogla da to sve na plaži čitam. Trebalo bi da pročitam prepričan krimi - roman na engleskom Death Of An Englishman. 

- Od kupaćih kostima nosim tri, iako po pravilu nosim jedan. Dva kupaća kostima su iz dva dela a onaj jedan iz jednog (taj koristim na plivanju). A sada imam tri pari obuće koju nosim, a znajući moju mamu daće mi i dva para patika, tako da to sve stavim u kese. Po dvoje pari stavim u jednu kesu pa imam mnogo više mesta. 


- I stigosmo do poslednjeg dela! Uh, već sam izrazila svoje mišljenje o neurednom koferu pa se nadam da vam je ovo malo i pomoglo. A dok ne krenem na more biće mnogo postova, tako da, uživajte!


You Might Also Like

0 comments