Am I A Nerd?!

20.7.15

Evo mene opet. Ovo je sada onaj real post, a ono su bili samo Get To Know Me. Pisaću ove nedelje svaki dan, naravno kako blogovanje bude odmicalo, pisaću sve ređe. Ovo je samo da bih ušla u Blogging Routine (biće post i o tome). Opet sam odužila!
-A sad malo da vas uvedem u temu. Mislim, vidite je u naslovu koji znači: Jesam li ja štreber?! To je česta reč i skoro je postala i uzrečica. Verujem da svuda maltretiraju decu koja vole da uče, ili na primer kao ja, saznaju nove informacije. Hajde da ipak vidimo šta u našem jeziku ZAISTA znači ova reč.
-"Štreber" je ustvari reč primljena iz nemačkog (iako ne znam šta znači na nemačkom), i u srpskom je sinonim za osobu/dete/učenika/studenta koji ne uči sa razumevanjem već NAPAMET! A pravo učenje i učenje napamet NIKAKO NISU ISTI POJMOVI! Ako neko nešto nauči napamet on to zaboravi posle ispitivanja ili kontrolnog.

 Štrebera skoro svi zamišljaju kao nekog ko sebe potpuno zapostavlja radi učenja, i nosi naočare, a ja sam živi primer da naočare ne nose SAMO i ISKLJUČIVO štreberi. Mislim da mnogi zamišljaju štrebere nekako ovako:


Mislim da nije uredu nazivati nekoga štreberom. Naravno, danas su generacije potpuno dugačije od onih nekad. Niko se ne trudi u školi pa zato i jeste čudno videti nekoga da uči. Ali ne razumem zašto se sada takmiče ko će na času postaviti gluplje pitanje ili lošije uraditi test. Jednu od mojih drugarica svi nazivaju štreberkom, ali ona je jedna od nas tri koje imaju najbolji prosek u razredu. Tako da će to već doći na svoje. Onaj ko ima super prosek upisaće bolju srednju, a samim tim najverovatnije upisuje veoma dobar fakultet. Tako da, oni koji se prave "face" nikada nemaju budućnost kao oni koje su nazivali "štreberima"

A ukoliko vas neko zove štreberom, zapitajte se KO kaže a ne ŠTA kaže! Znam, nije lako... i ja sam isto to prošla, ali sam shvatila da treba da se usredsredim na ono što volim, makar me drugi zbog toga ismevali! BE HARD BE STRONG BE PROUD
SAMO DA NAPOMENEM:
-Pošto je moj kompjuter pokvaren, slike ću praviti tek u avgustu, tako da su ove slike skinute sa interneta!

You Might Also Like

0 comments