#InspiringTuesday - It is time to shine!

28.7.15

Hey hey hey! Nadam se da vam se dopada ovaj blog, jer dobijam puno pregleda u toku dana. Nadam se da ću uskoro dobiti i čitaoce. Ukoliko vam se dopadne blog učlanite se :-)

- Pa, dosta sad o mom blogu. Danas je.... #InspiringTuesday!!! Vreme je za inspiraciju, a tag je spreman i samo čeka da svane sutra. Današnja tema je: "Vreme je da zasijaš". Ali kako to zasijati? Koji je pravi način za to? Šta treba uraditi? 

- Prvo: budi SVOJA i budi TI! Ne budi niko drugi, ne trudi se da oponašaš nekoga, ili da glumiš nešto što nisi. Ja sam mislila da ću na taj način biti dopadljiva drugima i da ću tako biti zanimljivija. Ali, verujte mi, ljudi u trenutku primete kada je neko izveštačen. Meni su takvi ljudi potpuno antipatični i nezanimljivi. Jednom sam pokušala da budem JA i iskažem svoje kvalitete pred osobom koju sam prvi put videla. O toj osobi sam slušala, i jedno šest nedelja smišljala prave reči koje bih mogla da upotrebim. A kada je došao trenutak da sve to upotrebim u praksi, izgledalo je savršeno. Zaista, ta osoba me je odmah zavolela.


- Drugo: koristi pokrete! Dok govoriš probaj da u nekom svakodnevnom razgovoru koristiš govor rukama. Pred nekim važnim osobama je to jako bitno. To pokazuje da si komunikativna i veoma zanimljiva osoba sa kojom je lako razgovarati. 

- Treće: biraj prave reči! Definitivno je jedno od najbitnijih pravila koristiti prave reči. Kada hoćeš da zasijaš pred jednom osobom slušaj o njoj, pokušaj da saznaš šta joj prija a šta ne, šta misli o nekim stvarima. Tako ćeš najlakše zasijati. Samo probaj da nađeš prave reči i toj osobi će biti veoma zanimljivo u tvom društvu, da će verovatno želeti opet da te vidi.

- Četvrto: Iskazuj kvalitete! Ako hoćeš da te ljudi zavole nemoj da iskazuješ svoje loše osobine na loš način, već ukoliko ti se desi nešto što ti iskazuje osobine koje mrziš jednostavno iskoristi to da priznaš da niko nije savršen. Naravno, onda DISKRETNO a ne NAPADNO iskaži svoje kvalitete. Ljudi će uvideti da imaš i kvalitete i mane, tako će o tebi stvoriti sliku obične smrtnice pred kojom ne moraju da se stide, i da je uredu da i oni imaju i mane i vrline.

- Peto: smej se, koristi blam! Ako si slučajno pala pred simpatijom, nemoj da se skrivaš ili bežiš. Šta je tu je, smej se, nešto reci povodom toga. Pa šta! Nije smak sveta ako si se okliznula ili pala, svima se to može dogoditi. Samo, ne koriste to svi na ovaj način, neki samo pobegnu, a to dokazuje da su kukavice, i logično je da će im se smejati jer su svi uvideli kako im je to slaba tačka, isto to će onda preći i na one koji nisu bili tu a blam će se samo širiti. Zato, smej se, pokaži da je uredu pasti, ali pokaži i da si zanimljiva i da ne shvataš sve lično, koliko god da ti je neprijatno iznutra.

- Izgleda da smo došli do kraja. Do sledećeg puta!


You Might Also Like

0 comments