Little Bit About Me

20.7.15

Pa, evo ga! Post #1! Pošto me niste upoznali u ranijem blogovanju, odlučila sam da ovaj post bude o MENI! Da. Mislim da sam ja jedna veoooooma čudna osoba :-) tako da ćete me   upoznati sada! So, let's rock this thing!

Top 5 najčudnijih stvari o meni:

  1. Imam sive oči (believe or not!)
  2. Imam smeđu kosu sa belim pramenovima (beli su koliko i sneg!)
  3. Imam medu koji je na mom krevetu. Bez njega ne mogu da spavam
  4. Imam dva jastuka na kojima spavam. Gde god odem moram njih da nosim jer mi se ukoči vrat.
  5. Gledam crtani Maša i Medved
Bilo bi ovde još mnooogo svari da se nabroje ali ovo su definitivno najčudnije.
A sad, saznaćete neke manje čudne stvari o meni :-)
-Ovako, ovaj blog sam napravila da bih se malo zabavila tokom ovih vrelih dana. Pišem blog pod pseudonimom Katie, jer je zvučnije... nekako :-) Definitivno sam poželela blog kada sam videla blog Tijane Minić- Tijana's Diary. Mislim da je ona jedna od najkreativnijih teen blogerki na ovim prostorima.
-A sad malo o meni :-) .... Pa, najviše uživam u dizajnu fotografija. Mislim da mi to dobro ide. Evo jedna od slika:


Mislim da je početnička ali, bar uživam u pravljenju ovih slika :-)
Inače obožavam vodu. Trenirala sam plivanje ali sam prekinula zbog engleskog. Kako je prošlo takmičenje gde sam taman za pola boda mogla otići u finale u Lido di Jesolo (Italija)odlučila sam se za engleski koji mi je sad glavni prioritet. Zaista ne znam čime bih mogla da se bavim kad odrastem jer iz godine u godinu menjam želje. Jedne godine hoću da postanem doktor a već sledeće hoću da postanem holivudska glumica (OK, ovo sam poželela dok sam bila u fazi Disney Channel-a, i dok sam želela da budem kao Skai Jackson i ostala ekipa Disney dece). Jedino čime znam da se ni u najgorem snu neću baviti je matematika! To je jedini predmet koji iz sveg srca mrzim! Neke moje drugarice kažu da sam nekad pomalo napadna i vatrena... ali ja to priznajem jer mrzim nepravdu iako se maaaalo zanesem :-) Takođe ja sam pravi primer samopozdanja jer zaista nemam problem sa onim kako izgledam (ili je to ipak narcisoidno?). Mislim da me ova slika najbolje opisuje:
Ovo sam ja napravila tako da je slika zaštićena autorskim pravima. Pa mislim da sam ja kako bi to Tijana sa bloga Tijana's Diary rekla "dream catcher" zaista se nekad udubim u snove usred pismenog pa onda uradim loše. Daa, to sam ja. E, sad, mislim da smo dovoljno "razgovarali" o meni. Na levoj strani možete videti žuti note sa rasporedom redovnih postova. Nisam sigurna da ću About post napisati baš 15. avgusta, pa će kasniti dva dana najviše.
XOXO Katie



You Might Also Like

1 comments

  1. Ćao Katie!
    Pratim tvoj blog već mesecima i evo pomislio sam da svratim na tvoj prvi post da ti ostavim komentar. Čak i kada nisi imala čitalaca, ipak si istrajavala u svojoj nameri i to se isplatilo. Svaka čast! ♥
    Konstantin

    ОдговориИзбриши