Happy Girl ☺

24.7.15

Dobro, kontam da je ovaj naslov potpuno glup ali zaista ne znam kako da ga nazovem. Imam neku inspiraciju, i šta god da napišem ostane na radnoj verziji. Jednostavno, ti postovi mi se ne čine dovoljno zanimljivo. 

- Sutra idem na neko krštenje pa je mama poslala mene i tatu danas da kupimo neku obuću za mene. Pošto imam haljinicu sa zvezdicama koja je inspirisana '60 - im onda zaista nisam imala pojma šta da obujem, jer će sutra real feel biti ogroman, a mislim da bi mi se noge skuvale u letnjim čizmama koje nosim uz tu haljinu a nisu mi baš potrebne dokolenice na ovoj vrućini. E onda sam sa tatom otišla da kupim nešto što će mi skratiti muke. Ja sam htela u Ohh La La, a on u Office Shoes. Onda smo se tako malo prepirali i ipak smo otišli u Office Shoes. Iiii, nisam se pokajala :-) .... Kupila sam neke slatke braon rimljanke od prave kože, koje malo liče na apostolke ali nisu. Mislim da je to super kombinacija. Jedino me nervira što imaju bezbroj kaiševa a ja baš i nisam rada da to nameštam i uvlačim.

- Ja sam zaista happy ovih dana jer odbrojavam dane do mora. Veoma sam srećna jer idemo. Nekako uvek imam taj čudan osećaj pred put, i obožavam kad je kuća puna kofera. Posebno volim kad putujemo uveče :-) Ranije uopšte nisam volela da putujem jer bi mi bilo muka ali me je to kako sam rasla prestalo. Sad ne mogu da dočekam put :-)



- Kao što možete da primetite imam neke novitete na blogu, samo moram malo da doradim naslov i sve ostalo, ne zamerite, molim vas, nova sam u ovome. Toliko mi se spava...ovo vreme je baš iscrpljujuće i teško.

- Jutros sam bila toliko gladna, jer sam toliko pametna da sam zaboravila da jedem. Bravo Katie! A onda smo prvo otišli i shoppingovali pa sam morala da probam obuću praznog stomaka, a onda, kada je došao red na jelo ja sam ionako pregladnela, tako da sam jedva pojela svoje jelo. Ja sam otišla u McDonald's a moj tata je jeo neku kinesku hranu. I ja je volim ali nekad, uff... ne mogu da je smislim.


- Možda je malo inronično ali ja inače mrzim McDonald's. Zaista, mislim da ima svakakvih otrova u toj hrani. Danas sam uzela Royal burger i mislim da je kao od gume (!?). Sada mi je najgore to što me boli grlo pa ne mogu da jedem sladoled. Toliko bih želela da mogu da ga pojedem.... :-(

- Pa to bi bilo to za danas... Uživajte u ovim "divnim" danima! ♥♥♥ Pa, družićemo se sutra, a do tada... Bye ♥


You Might Also Like

0 comments