Month Favorites by Katie

26.7.15

Hej hej hej! Evo me sa još jednim i ovog puta malo ozbiljnijim postom. Upravo ležim u krevetu i kijam, i bolesna sam. Samo ne znam kako neko može da se razboli na +40°C?! Mada, ja sam Katie a kod Katie je sve moguće :-)

- Danas ću malo da izrazim mišljenje o svojim omiljenim stvarima. Ovako moj omiljeni proizvod je Baby Lips, samo se kod nas prodaje jedna linija proizvoda. Želela bih da imam i Electro, ali ne znam da li se prodaju u Srbiji. Inače, moj omiljeni je Mint Fresh, kao što i piše u Week Favorite odeljku. Mint Fresh je super jer hidrira i ujedno ima prelep miris. Mene miris mentola opušta tako da je to ono što mi je potrebno. Drugi omiljeni mi je Cherry Me jer mu je nijansa lepa i ima miris i ukus trešnje (zato ja često ližem usne kada ga nosim). Mislim, da mu je jedina mana to što ne mogu da ga nosim u školi.



- Sledeći na listi favorita su preslatki Minioni. Minioni su mi uvek bili slatki, ali ti njihovi glasovi su još bolji od njih samih. Još uvek nisam odgledala film ali ću uskoro to uraditi. Bee - do! Bee - do!


- Sledeći na redu je Kapri u čašici. Uhh, obožavam ga. To je ukus koji bi trebalo da ima svaki letnji sladoled (o bože, pa sladoledi i jesu letnji). Mnogo mi se dopada ukus koji ima na dnu (komadići čokolade i vanila). A dopada mi se i čokoladni preliv. Ustvari, kraće rečeno - sve mi se dopada.


- I poslednja stavka je.... Golden Rose - Jolly Jewels. Imam dva laka iz te kolekcije i imaju divne šljokice. Šljokice u dodiru sa vodom brzo spadnu, tako da mu je to mana.


- Eto, to bi bilo to. Nadam se da vam se dopao ovaj post. Uživajte, a uskoro stiže i sledeći post! ♥♥♥


You Might Also Like

0 comments