Opusti se do maskimuma, organizuj se i zaboravi na probleme!

27.11.15

- Svi imamo one dane kada ne možemo da se organizujemo, opustimo, a da pritom sve obaveze i zahteve ispunimo. Često mi se ovo dešavalo, tj. sve dok nisam počela da praktikujem neke svoje metode. Tačnije, to je bilo sve do januara ove godine kada sam konačno rešila da se pomirim s tim da mi niko od svih onih dosadnih nastavnika neće vratiti te iste živce koje trošim na brigu oko ocena. Bez obzira na materijalnu situaciju, mislim da svako može sebi da priušti bar mali užitak i opuštanje najmanje jednom mesečno. Dakle, ja sam doktor za uživanje, a ovo su moji univerzalni saveti za opuštanje, dobru organizaciju i zaboravljanje svih problema!

Dobra organizacija

So many planner ideas for using Studio L2E Stamps!:

- Pa logično, da bismo imali dobru organizaciju moramo biti organizovani uopšte ☺ Zapisujte važne datume i testove na sticky notes papiriće (100rsd je jedno veliko pakovanje) koje možete lepiti, ali... postoji jedna specijalna metoda. Da ne biste samo prošli pored njih dok su vam zalepljeni na policu, možete napraviti više njih sa istim natpisom. Lepite ih kuda najviše prolazite ujutru i uveče. Ja sam svoje zalepila na frižider (☺), ormar, krevet, ogledalo i vrata od sobe. Ja pakovanje nosim i u školu pa zalepim papiriće i na svesku i knjigu, jer, kada uveče budem pakovala knjige za sledeći dan, uvek ću videti knjigu iz tog predmeta. Ovako nikada nećete zaboraviti šta, kad i gde imate da radite.

Joga/Ples

- Časovi joge nisu baš jeftini, ali, postoje brojni web kursevi joge na internetu, i to ne moraju biti neke joga poze koje izvode profesionalci, već neke lagane i lake, samo da se malo istegliš i zaboraviš na testove. Ako ti se ne rasteže i ne voliš jogu, jednostavno uključi radio i igraj uz neke cool pesme. 

Sleep Over Relax Night

- Uvek možeš pozvati drugaricu da prespava kod tebe u petak ili subotu uveče. Možete prvo učiti, ako baš želite, ali nemojte posle 19:00h. Radite to od 17:00 do 19:00, a posle toga možete videti na internetu neke recepte za maske za lice, napraviti ih i jedna drugoj namazati. Kasnije možete i meditirati, takođe postoje web kursevi za meditaciju, jako je korisna i to će biti jedno novo iskustvo koje će ti pomoći da zaboraviš na sve.

Cooking

- Ovo možeš raditi i sama i sa društvom. Zanimljivije je ako vas je više, onda ćete se super zabavljati, možete se čak i takmičiti ko će napraviti najbolje jelo. Na kraju ćete se i najesti, a definitivno ćete zaboraviti na sve probleme.

Cozy Eve

Things you should be buying from the men's department:
Inače, ovako izgleda SVAKO moje veče

- Niko nam ne brani da bar jedno veče provedemo pod pokrivačem, gledajući filmove, serije, i pijemo toplu čokoladu. Mislim da to svi na ovom svetu vole a i skoro je besplatno. Uvek možeš iskokati kokice ili kupiti pečeno kestenje i ušuškati se pod ćebence ☺ Dobro, ja se često ipak odlučim za neku finu knjigu, neku pomoću koje ću se baaaaaš udubiti u radnju. Možeš pogasiti i svetla i upaliti neku svećicu, Bath & Body Works su prelepe, kao i Glade sveće, a ja na primer imam jednu iz Grčke, u obliku cupcakea ☺

Shopping

- Dap, tu je stari dobri shopping koji nam pomaže da se izlečimo od školatitisa ☺ Lepo je sa drugaricama ali ipak je u ovom depresivnom slučaju da ideš sama u shopping. Tako ćeš se i odmoriti, imati vremena samo za sebe, nikog nećeš morati da čekaš, moći ćeš sama da planiraš gde ćeš i šta ćeš. 

- Isplanirala sam svašta za naredni mesec, biće svega, posebno oko Winter edicije, još uvek ništa ne otkrivam, baaaaš sam srećna zbog svega ovoga što ću vam pisati u narednim postovima, sledeći post će biti straaaaašno dobar, tako daa, stay tuned! ♥





You Might Also Like

6 comments

  1. Post ti je savršeeen. Iskreno, ja kad se opuštam puštam bilo koju vrstu muzike i igram uz nju, to me nekako sasvim opusti.Pogotovo zato što sam išla na dzez balet ( znaš o čemu pričam ) i znam od prilike te neke osnovne pokrete. Samo napred sa Winter edicijom jedva čekam da vidim šta spremaš :D

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман27/11/15

    Blog ti mnogoo lice na Tijanin bez uvrede :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam, primetila sam i ja :) Ali, blog sam proširila da bi tekst bio dovoljno čitak, a jako me nerviraju i obični fontovi, tako da sam samo zato to uradila. Inače, prestala sam još pre desetak dana da čitam Tijanin blog, tako da se stvarno ne sećam kako izgleda :) Ja jako volim roze naslove, a ljubičasta boja mi nije bila u opticaju, uglavnom, hvala na primedbi, potrudiću se da ne liči više toliko na njen blog :)

      Избриши
  3. Odličan post! ♥
    Ako želiš pogledaj moj blog http://smizlica11.blogspot.rs/ :*

    ОдговориИзбриши
  4. Shopping definitivno omiljen!

    http://saskascloud.blogspot.rs/?m=0

    ОдговориИзбриши