Never Get Late 4 School - Life Hacks (Collab with Nina)

11.11.15



- Ćao svima, opet ja ☺ Ovih dana nisam pisala, mini - raspust je, valjda je red da se i ja distanciram od interneta ☺ Kao što već vidite, ovo je collab sa super-mega cool blogerkom Ninom (klik na ime). Relativno brzo smo se dogovorile oko teme. Da ne dužim više, ljudiiii, zapratite jeeee! Ima odličan blog! E, a sad da se vratimo na temu. Verovatno svima poznat osećaj : ponedeljak, zvoni alarm, vi ga samo isključite, okrenete se na drugu stranu, opet zaspite, a onda, onda skontate da je 7 : 45, oh neeee, kasnim, kasnim.... Aaaaaaaa! Već 123.503.324 puta provereno ☺ A onda, povrh svega, uspaničeno stignem do učionice, a nastavnica me gleda kao da nisam normalna (mislim, upravu je, to stoji ☺). Ah, da, i naravno, pola razreda me TAKOĐE gleda istim pogledom kao i nastavnica. Pa da vam se tako nešto ne bi dešavalo, poslušajte ove savete (☺) : 

- Sve spakujte veče pre. Pod ovim ‚‚sve'' mislim BUKVALNO sve. Ni čarape nemojte zaboraviti da spremite ☺ Ali ozbiljno... Nemojte pakovati knjige ujutru, samo gubite vreme, nemojte odlagati kupovinu nove sveske za ujutru, moguće je da se uspavate, zato sve sveske proverite dan pre. Znam neke nastavnike koji daju jedinice ako zaboraviš svesku, bogami, ne treba mi to ☺
Vežbajte brzo oblačenje. Dap. To vežbajte svako posle podne. Verujte, pomaže, i to mnogo. Dakle, merite štopericom vreme koje vam je potrebno za oblačenje. Meni je pomoglo, rekord mi je 2:00 min ☺ Onda, navijte sat na najmirniju melodiju koji možete da nađete. Nešto poput ‚‚Samsung - Over the Horizon'', ili nešto slično. I ne, nema odlaganja alarma ☺ Nemojte da bude neka histerična pesma koja će vas prepasti. Takođe, stavite telefon ili alarm, ili šta vas već budi, na neko mesto maaalo dalje od kreveta, da možete da odmah odete, to će vas razbuditi. Onda uključite neku pesmu u stilu: ''Albatraoz'' i spremajte se. I da, čim ustanete, idite do kupatila i umijte se. Voda će vas razbuditi i osvežiti. Onda, kada se skroz spremite, idite do prozora i stanite i udišite svež vazduh, pomaže. Spremite sebi neki lep doručak, ja sebi spremim Lino Crunch, popijem neki sok i usput pojedem jabuku. 


Takođe, uveče možete da napravite raspored stvari koje ćete uraditi ujutru, čisto da možete da se orijentišete šta, kad i kako. Ja imam svog Macana Mlekića (to je rokovnik ☺), obećala sam da ću vam pokazati, evo gaaa:


- Slika je maaalo mutna, nije bilo dobro osvetljenje. Ako želite da se ne uspavate, bilo bi veoma dobro da legnete na vreme, što znači: nema gledanja filmova, nema telefona i dopisivanja... Ako ne možete da zaspite, ili vas nešto muči, OBAVEZNO kupite Bojanku protiv nesanice, našla sam jednu u EvroGuinti knjižari, kupila sam je za 700din, toliko košta i Laguni. Provereno pomaže, ima tooooliko sitnih detalja, uspavljuje za desetak minuta.

- Pa, to je sve. Ovo su moji načini, nadam se da su vam pomogli. Trenutno kasnim sa postovima, žao mi je, nadam se da razumete, škola je uveliko odmakla, ali ja sam spremila jedan post, nisam sigurna da ću ga ove nedelje objaviti, ali sledeće sigurno hoću, hvala na razumevanju (sad zvučim kao voditeljka nekog Dnevnika ☺)


You Might Also Like

8 comments

  1. Анониман11/11/15

    Odlicne ideje! :D

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман11/11/15

    I ja mislim da to sa alarmom pomaze, ja sam isprobala i odmah sam vedrija ustala.
    Ako mozes vidi mail :D

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, i ja sam sličan pisala prije par mjeseci! Baš mi se dopada tvoj blog, izgled je krajnje zanimljiv kao i tvoj način pisanja - pa sam se učlanila! ☺

    zarinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post! Tvoj blog mi se jako dopada, samo ako nastavi! Jako mi se dopada i tvoj način pisanja i fotke koje paraviš. ♥

    Posjeti i ti moj blog i učlani se ako želiš ---------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши