My Morning Routine (Collab with Anastasija)

1.12.15



- Ćao svima! Danas radim My Morning Routine i to sa Anastasijom. Pogledajte njen blog, odličan je. Nema puno čitalaca, ali je stvarno sjajna. Kao što možete videti na slici, ovo je najlepša posteljina koju imam ♥ Nego, da ja više ne skrećem s teme, hajde da počnemmmm!

- Ovakoooo, obično mi se desi da ustanem na vreme a to je oko 7:00h. Pošto u školu idem oko 7:45, imam vremena za higijenu i ostale stvari koje uglavnom obavljam (ovo je bolje izgledalo u mojoj glavi ☺). Daklee, dok se ja razbuđujem jedno desetak minuta a uz to se i oblačim, razmišljam o stvarima koje treba da uradim u toku dana (da, ja o tome razmišljam tek u 7:00 ujutru). Onda, kada to završim, odem i operem zube, umijem se, obično to završim oko 7:15h. 



- Za vreme mog umivanja, mleko se već uveliko greje na šporetu, i čekaaaa... MENE! Onda uzmem svoj veliki Lino Crunch i to mi je doručak, ponekad napravim limunadu, a ponekad uzmem običan sok. Ako već nemam vremena da ugrejem mleko, uzimam Lino eurokrem (ne volim Nutellu, znam, verovatno sam jedina koja je ne voli ☺). Za usput uzimam jabuku, ili pomorandžu, ponekad i bananu, zavisi šta mi prvo padne pod ruku, a nekad jednostavno skuvam čaj.



- E a kad je sve to gotovo, bude verovatno 7:30. Posle toga kreće ‚‚šminka za školu''. Nije baš da se šminkam, ali uglavnom stavljam Baby Lips Electro Strike Rose ili Berry Bomb, zavisi kako sam raspoložena ☺ Daaa, ponekad stavim MaxFactor lipstick (recenziju sam uradila OVDE) i nekad stavim tečni puder. Uglavnom, ako se desi da kasnim, na brzinu namažem Afrodita kremu. Nisam stavljala logo na slike ispod (ja sam najveća lenština na svetu, ali to SVI već znaju ☺)





- Trenutno koristim L'Oreal Paris MAT Magique tečni puder i odličaaaan jeee ♥ E, sad, kada je to sve gotovo, skontam da imam vremena i malo iščitam HEJ!, dap, kontam da je malo glup časopis, ali nema veze, malo da se upoznam sa tračevima iz Hollywooda, ionako mogu samo da maštam o životu koji oni žive ☺ Iiii, onda oblačim jaknu, obuvam cipele, bye bye, home sweet home!!!

- The end, nadam se da vam se svideo post, ostalo je još samooo... 30 dana do 2016. godine. Iii, da, ispunila sam drugu stavku, plus, ostvarila mi se želja, kupila sam The One!!! Aaaaaa!!!! Uskoro recenzija. I, ne zaboravite da pogledate Anastasijin blog, super je, takođe, ne zaboravite da se učlanite, sjajna je!


You Might Also Like

4 comments

  1. Odličan post ,imamo skoro pa istu rutinu ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман2/12/15

    Stvarno super post! Imas odlicnih slika! I
    Da li bi se pridruzila mom blogu ---> ksenijinkutak1.blogspot.rs ?
    hvala!

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post :D

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши