Books' Fair - Beograd 2015/16!

31.10.15



- Bila sam na Sajmu, kao što sam već pomenula, i bilo je odlično! Juče sam bila, četiri sata sam tamo provela, ni to mi nije bilo dovoljno. Stigla sam na otvaranje u 10:00h, a ostala sam do 14:00h. Slobodno mogu da kažem da sam ja htela još više da budem, ali neee, svim mojim drugaricama je postalo dosadno ☺ 


- Kupila sam sedam knjiga, da, ovo je najveći broj do sad. Kupila sam: Onlajn devojku, 366 jezičkih crtica, Lolinu tajnu i nekoliko lektira za srednju. Ove godine nije bilo hitova, kao prošle godine, mislim, bilo je ali ne za tinejdžere. Rusija je ove godine bila počasni gost, zaista mi se dopao njihov štand, međutim, daaaaleko mogu da nadmaše Kinu. 

- Na štandovima su radnici bili jaaaako fini, trudili su se da svima pomognu, hvala na toliko pozitivnoj energiji koju su uspeli da šire u svoj toj gužvi ♥  Kupila sam dve Gorjuss sveske i magnetne obeleživače (zaluđenik ☺), umalo da zaboravim. Najbolji štand su imali: Klett, Laguna, Vulkan i Ružno pače. Ostali štandovi nisu nudili bukvalno ništa kvalitetno, po mom ličnom mišljenju. Nota Knjaževac je imala itekako povoljan školski pribor, tu sam i uzela Gorjuss sveske (jedna je meki povez, velika, 180rsd, a druga je mala, tvrdi povez, 210rsd, ako se dobro sećam). Evo knjiga koje sam kupila (na neke slike nisam stavljala logo jer me je mrzelo, ali MOJE SU):









- Kao što sam već pomenula, kupila sam magnetne obeleživače - savršenstvo! Veoma su lepi 100 dinara su 3 obeleživača, u prolazu između hale 1 i hale 2. Dakleee, brže bolje idite i kupujte sebi ☺ Kupila sam i Gorjuss sveske, takođe. Prelepe suuu ♥




- To bi izgleda bilo to! Nadam se da vam se dopao i ovaj post!


‚‚Onlajn devojka sada odlazi oflajn xxx'' ☺ Byeee ♥♥♥

You Might Also Like

2 comments

  1. Odličan post :) Što se tiče Onlajn devojke veruj mi nisi napraila promašaj jer je knjiga zaista fantastična.... :)

    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши