My Blogging Routine

13.10.15

- Hej hej heej! Konačno imam vremena da napišem nešto. Mrzim školu, volim edukaciju. Hmm, koja li je to pametna osoba rekla? Nemam pojma, ali je zaista genijalac ☺ Kao što možete primetiti u naslovu, ovo je post o mojoj blogging rutini. 


- Dok smišljam ideje za post, najvažnije mi je da razmišljam o tome da li će se i vama dopasti. Dakle, trudim se da ne smišljam rečenice i činjenice koje bukvalno nikog ne interesuju, jer, c'mon, ko je još pisao post, npr. ‚‚My Shower Routine''... Dakle, sve ono što bi vas zanimalo i meni se dopada, tj. 2 u 1 ☺

- Prvo što uradim pre nego što počnem je da se zapitam Da li sam dovoljno originalna? Jer, kao što nam je svima dobro poznato, u moru blogova, samo je jedna u milion blogerki koja se izdvaja. Nažalost... Svi kopiraju jedni druge. Neke blogerke kopiraju Tijanu, neke Sofiju, neke Zoranu, itd. Od svega je najteže zadržati tu jedinstvenost i originalnost.

- Sledeće je pisanje posta. Nikad ne pišem na papiru ideje jer mi to i ne pomaže. Pre bih pisala iz srca, nego čitala sa nekog parčeta papira. Ono zanimljivo kod mene je da postove pišem postupno, nekad čak i u nekoliko dana. 

- Za veće postove se spremam po nekoliko dana. Tu je: fotografisanje, smišljanje i pisanje. Recenzije spremam tako što fotografišem na dnevnom svetlu (da, da... imam jednu recenziju, a sad pametujem kao da je stota ☺ Ali, spremam još jednu), iako prethodnu nisam ☺ Fashion postovi zahtevaju mnoooogo truda. Treba mnogo inspiracije, takođe. Volim da gledam Fashion rubrike u časopisima pa da ih kasnije kopiram na Polyvore-u. 

- DIY postovi zahtevaju truda, i to veeelikog. Osvetljenje treba da bude lepo, treba baaaš da se trudiš da ne ispadne projekat neka glupost, i najbitnije, da ga objasniš na jedan, hmm, razgovetan način. Najviše volim lifestyle. To je najlakše, samo pišeš o svom životu... 

- Pa, mislim da sam vam sve rekla. Ukoliko vas nešto interesuje, a to nisam već napisala, možete me pitati, a ja ću odgovoriti u Q&A 25-og. 

You Might Also Like

6 comments

  1. Odlican post.Drugaciji je od ostalih i veoma mi se svidja <3

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post,nigde nisam viđala sličnu temu.Bravo za originalnost.:)

    http://modernhunterss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post :) Još uvek nigde nisam pročitala post na ovu temu,bravo! :)
    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post!! Bas super tema za post inace,nisam jos nigdje vidjela ovakvo nesto,svaka ti cast!

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, ja sam videla ovo na nekom blogu ali sam zaboravila ime bloga. Meni je licno ovo primamljiva tema za pisanje :)

      Избриши