#WednesdayTag - TMI Tag!!!

9.9.15

Helou svima, ovo nam je već treći #WednesdayTag!!! Ovaj TMI Tag rade mnoge blogerke, pa sam mislila da ga i ja uradim.. Hajde da vidimo pitanja...



TMI Tag

1. Šta upravo imaš na sebi?
- Crnu majicu i trofrtaljke

2. Da li si ikad bila zaljubljena?
- Ne bih sad o tome...

3. Da li si ikad imala gadan raskid?
- Nisam ni bila u vezi

4. Koliko si visoka?
- Već sam odgovorila na to pitanje OVDE i nalazi se na 25-om pitanju.

5. Koliko si teška
- Nebitno

6. Imaš li tetovaže?
- Fuuj, nikako

7. Imaš li pirsing?
- Ni to nemam

8. OTP?
- Nijedan

9. Koja je tvoja omiljena serija?
- Whitches Of East End

10. Koji su tvoji omiljeni bendovi?
- Nijedan, znam samo jednu pesmu od Fifth Harmony

Резултат слика за fifth harmony

11. Nešto što ti nedostaje?
- Ništa ☺

12. Omiljena pesma?
- Celine Dion - I Surrender



13. Koliko imaš godina?
- Nebitno

14. Znak u Zodijaku?
- Vaga

15. Kvalitet koji tražiš kod svog partnera?
- Još uvek ne znam ☺

16. Koji je tvoj omiljeni citat?
- After a bit of rain, comes a rainbow.

17. Ko je tvoj omiljeni glumac?
- Uff, zaista ne znam imena glumaca i glumica.

18. Omiljena boja?
- Ljubičasta, naravno

19. Tiha ili glasna muzika?
- Oba

20. Gde ideš kada si tužna?
- Ispod jastuka ☺

21. Koliko ti je potrebno da se istuširaš?
- Oko deset minuta.

22. Koliko ti treba da se središ ujutru?
- Ukupno sat vremena: oblačenje, umivanje, frizura, obuvanje...

23. Da li si ikad bila u fizičkoj tuči?
- Kada sam bila mala, stalno sam bila u tuči sa bratom od tetke, ali sam uvek pobeđivala ☺

24. Koji su tvoji strahovi?
- Nekako se uvek odbranim od njih, tako da ih nemam

25. Razlog zbog kog si se pridružila bloggeru?
- Da bih probala nešto novo, i možda i pomogla nekome mojim inspiration savetima

26. Značenje imena tvog bloga?
- Moj ''ugao'' u kom ću biti ja, i iznositi mišljenje o svetu oko sebe

27. Poslednja knjiga koju si pročitala?
- Šapćući plemići na engleskom

28. Poslednja serija koju si gledala? 
Jessie, na Disney Channel - u

29. Poslednja osoba sa kojom si pričala?
- Moja sestra

30. Mesto koje hoćeš da posetiš?
- Pariz

Резултат слика за paris



31. Koje instrumente sviraš?
- Metalofon, ako se to računa ☺

32. Omljeni komad nakita?
- Nemam neki poseban komad koji se izdvaja, ne volim nakit 

33. Poslednji sport koji si trenirala?
- Plivanje, do pre nekoliko meseci

34. Poslednja pesma koju si pevala?
- Make You Feel My Love od Adele



35. Poslednje mesto koje si posetila?
- Moja soba, ako se na to misli ☺

- Pa mislim da je ovo kraj ovog taga! Nadam se da vam se dopada! ☺











You Might Also Like

0 comments