My Study Hacks!

29.9.15


- Again, hvala na lepim komentarima ♥... Ovako, Tianna (link bloga OVDE) me je zamolila da napravim neki post o tome kako ja učim i neke savete za lakše učenje. Ja sam rešila da vam (možda) olakšam učenje svojim načinom. Tj. lakše učenje na moj način. Inače, nešto slično sam planirala da uradim još pre mesec dana. Let's gooo.... ☺

Uredan sto

- Ne važi ovo baaaš UVEK kod mene. I da, ja ne želim da budem jedna od onih: ‚‚Ja uvek imam sređen sto, ja sam prava čistunica''... Ne želim da lažem ☺ Ali, sto mi je skoro uvek sređen. Bar toliko da mogu da otvorim knjigu.

Peace and quiet

- Neki staaaalno uče uz muziku. Ne znam kako, ozbiljno. Ja ne mogu da se koncentrišem dok neko priča, a ne još i uz muziku. Zato su mi potrebni mir i tišina

Lights, camera, action!

- Daa, svetla... treba mi neko baaaaš jako svetlo. Svetlo je strašno bitno, da ne kvarite vid. Ja bez jakog svetla ne mogu da učim.

- Sad kad smo završili sa nabrajanjem tehničkih ‚‚alatki'', treba da krenemo sa moždanim ☺

Redovno učenje

- Da, da, ja sam prava osoba da vam to kažem. Ne učim jaako redovno, ali učim onoliko koliko mi je potrebno da zapamtim neke jaaako važne informacije. 



Redovno javljanje na časovima

- Redovno javljanje logično uvek pomaže. Ja se javim da odgovaram iako ne treba (malo pomažem društvu, hehe ☺). U svakom slučaju, javljajte se, pitajte ako vam nešto nije jasno.

Dopunska nastava

- Ko je rekao da su dopunske za loše učenike? Dok sam bila mala, nisam želela da idem, jer sam mislila da ću biti ista kao i ostali loši učenici. A onda sam shvatila da to nije sramota, a i niko te neće zvati štreberom ako priznaš da ne znaš.

- Pa, izgleda da više nemam šta da kažem. Daa, moj način je veeeeoma staromodan ☺ Glasajte u anketi iznad!

P.S. Ovaj post je kratak jer nemam vremena da pišem opširno. Izvinite, mada skontali ste poentu posta.







You Might Also Like

4 comments

  1. Super blog imaš,ja ću tvoj blog spomenuti u svom slijedećem postu pa možeš li i ti moj,hvalaaa :)
    Moj blog : http://benyaminlifecorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti puno sto si napisala ovaj post,i pomenula moj blog.Kao i uvek post si fantasticno napisala ♥♥♥

    ОдговориИзбриши