Ljubav

17.2.17

Sigurna sam da smo mi - sve ove 'jadne' duše koje su single i osećaju se zapostavljeno za Dan zaljubljenih, savršeno upućeni u to da je prošao 14. februar, dan koji je posvećen zaljubljenima. Iako je prošlo već tri dana, i dalje ostaje ono pitanje - 'Šta je ljubav ustvari?'.


Pa, ljubav se grubo definiše kao osećanje. Ipak, o ljubavi kao o osećanju se može pričati u naučnim radovima, dok ovde, u ovom realnom svetu koji nije sačinjen samo od činjenica, već i od primene istih, ljubav nije samo osećanje. Ali, mnogi ne shvataju da ljubav ipak ne mora da se gaji prema jednoj osobi, sa kojom smo u vezi. Ljubav je ipak nešto više. 


To je ono što osećamo duboko u sebi. Ono što nam golica stomak kada vidimo nešto što nam se već duže vreme dopada. Ono što je jedino čisto osećanje i koje može da traje dok i mi trajemo. To je ono osećanje koje može dugo da se zadrži u nama i da ga ne zaboravimo. To je ono što je održalo ovaj svet.


Ja volim svoju porodicu. Ja volim vas, svoje čitaoce. Ja volim fotografiju. Ja volim smeh. Ja volim da govorim. Ja volim svoje prijatelje. Ja volim da pišem. I na kraju, završimo na čitavom danu posvećenom samo osobama koje su u vezi? Ljubav nije samo to. I zar ne treba da svaki dan bude dan ljubavi, dan ljudi koji se vole, dan prema onome što volimo? I toliko je ljudi koji ne shvataju koliko su voljeni. Nije li onda logično da im posvetimo svaki dan, a ne da čekamo jedan poseban? 


I ne, nije teško pokazati ljubav prema nekome. Ne, pokazatelj ljubavi ne mora biti bombonjera u obliku srca, niti išta što novac može da kupi. Jedan jedini zagrljaj, jedan osmeh, jedno lepo Volim te nikako nisu stvari koje bi trebalo da nam stvaraju problem, niti bi trebalo da nam bude teško da to svaki dan ponavljamo, kako bismo i sebe i drugu osobu ubedili u ono što osećamo.


You Might Also Like

4 comments

  1. Predivan post, i ja sam single, ali kao što i sama kažeš uvijek se postavlja to pitanje šta je ljubav, i definitivno pitanje na koje je jako teško odgovoriti, ja bih samo rekla da je to sklop svih emocija zajedno , barem tako uvijek bude u mom slučaju

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  2. Vau, divno! :)
    Zaista, nemam dečka, pa sam i ovaj dan zaljubljenih provela sama, naravno, ali ipak, mislim da je ljubav prema prjateljima ipak nešto što može zameniti tu jednu osobu i mnoštovo bombonjerea, toliko je drugih stvari koje možemo voleti i koje nam mogu biti drage :)

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepo zaista ♥
    Ja smatarm da je ljubav predivivna i da treba voleti. I nista ne moze kupiti jednu ljubav. To sto cu dobiti cokoladu i cvece, nece mene uciniti da se osecam zaljubljeno. Mozda ce me samo podmititi, ali zato jedan lep gest, jedan pogled ili osmeh moze uciniti neciji dan lepsim. I to ne mora biti decko, nek to budu prijatelji, porodica ili zivotinja.... Ne volim cesto da govorim "Volim te"jer je to malo precenjeno.... Kada bih svakodnevno svima govorila volim te, volim te, volim te, ne bi vise imalo znacaja prema ljudila koje zaista volim.... Tako da, tu recenicu cuvam za posebne osobe.♥
    Jos jednom, sjajan post. :)

    Na mom blogu je novi post, intervju sa lokalnom seljankom, pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Zaista sjajan post. Uvijek je lijepo procitati o ljubavi jer je to nesto sto spaja sve ljude. Samo nastavi dalje. ♥

    Ako zelis uclani se na moj blog, uzvratit cu. :)

    http://littledreamer30.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши