Za sve one koji misle da nisu vredni

31.1.17

Pre nego što počnem sa ovim postom, želim da napomenem da ga pišem iz najbolje namere i sa ciljem da dokažem ono što je istina, možda i ohrabrim nekoga da 'nastavi dalje'. 

Svi vi, koji ne mislite da pripadate ovom svetu, da ste potpuni promašaj, da ne vredite, zapitajte se koji su razlozi takvih misli. Sada. 


Da vam kažem odmah, verovatno vam se čini potpuno uverljivim to što ste nabrojali. I to je potpuno u redu. U redu je što se osećate tako. Jer nijedan problem ne smemo smatrati malim i nebitnim, jer, da je mali i nebitan, ne bi ni bio problem. Danas smo svedoci različitih vrsta ponižavanja, lošeg materijalnog stanja, nipodaštavanja, velikih razlika u primanjima, u idealima, jednima jedno deluje ispravno, a drugima drugo. A kada se ta dva spoznaju, nastaje nerazumevanje. Tako nailazimo na sve te probleme: ponižavanje i nipodaštavanje, upravo zbog materijalnog stanja, izgleda, uverenja. I to mnoge obori. Misle da nisu vredni. Pogotovo u ovakvoj državi, pored svega što se ceni ovde. Ali, i tu su u pitanju ideali i uverenja. Ne smemo osporiti ni svoje, a ni tuđe. Ipak, kada odustanemo od svojih, ne umemo da se snađemo u tuđim. I tu nastane problem. Pitamo se ko smo, gde mi ustvari pripadamo, zašto nas i posle odustajanja od svega onoga u šta smo čvrsto verovali, i dalje ne prihvataju. 


Znate, vredni ste. Jeste. Bitni ste, ako ne drugima, onda sebi. Budite tu, ne samo za druge, već i za sebe. I niko ne sme da vam kaže da nije u redu da više mislite na sebe nego na druge. Ja sam dugo verovala  da nemam nikoga ko može da mi čuva tajne, da zna šta mi se dešava, da veruje u mene. Ali, onda sam shvatila. Ja savršeno dobro znam šta se dešava u mojim mislima. Ja savršeno dobro znam šta želim. Ja savršeno dobro znam šta me čini srećnom. Zašto bih čekala da me se neko seti, kada to mogu i sama? Mogu sama da sačuvam koji dinar i poklonim sebi nešto. Napišem sebi neko pisamce. Ohrabrim sebe. Pomognem sebi. Moguće je, ako verujete sebi. A mislim da verujete. Trebalo bi najpre sebi verovati, a pustiti druge i to što oni kažu, u čemu mnogi greše. I kada vam kažu nešto loše, ne verujte. Ne dozvolite da vas spusti neko drugi. Ne dozvolite da neko drugi ima kontrolu nad vašim životom. Svi mi dosta sudimo o drugima. Ali, iz iskustva znam da više sudimo o sebi. Mislimo da nismo dovoljno dobri jer 'imamo mane'. Da vam kažem nešto, SVI IH IMAJU! I ja, i vi, i svi na ovom svetu. 


A sada, da vas pitam, u čemu ste to dobri? I nemojte reći 'ni u čemu', jer sam potpuno sigurna da jeste. Počnite to da primenjujete, da pokazujete ljudima, iskazujte svoje dobre osobine. Morate, pre svega, prihvatiti svoje mane, da biste se skoncentrisali na svoje vrline. Svaku manu potisnite jednom vrlinom i videćete da će one uvek preovladati. To su, možda se vama čini, i najobičnije sitnice, ali su vrline. 


I za kraj, volela bih da znate da ja ne želim da pametujem. Želim da pomognem nekome. Zato što sam kroz neke faze i sama prošla i konačno se sredila. Konačno sam promenila koncept svog života i mnogo mi je bolje. I sami smo svedoci toga koliki broj tinejdžera izvrši samoubistvo, baš iz tog razloga što misle da nisu vredni. Meni je neopisivo žao zbog toga i nemam pojma koliko je teško, ali, ako će i ovaj post pomoći da sprečim nekoga da mu se pojave takve misli, onda sam sigurna da sam odradila dobar posao. Hvala vam što ste izdvojili vreme da pročitate čitav tekst koji sam napisala.




You Might Also Like

6 comments

  1. Prije svega da poohvalim fotografije, a nakon toga da pohvalim ovaj post i tebe što si odlučila da napraviš isti. Mislim da se da nanas ne priča mnogo o ovoj temi i jako mi je što si je odabrala i napisala. I definitivno bih se složila sa svime napisanim u ovom postu. Svi smo mi vrijedni, nego to shvata vrlo dobro, neko ne, ali možda promijeni mišljenje nakon ovog posta :*

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман31/1/17

    Oduvek sam bodrila sebe u svemu. Nikad nisam previše brinula šta će drugi reći o meni, jer to sam JA! To je moj stil, moje ponašanje, ja sam odlučila da odem tim putem. Ali ovo što ja sada pričam je potpuno drugačija tema ovog posta. Svako može pronaći na hiljade mana koje ga svakodnevno probodaju, i zbog kojih oni misle da nisu vredni. Ali to nije razlog da se ubijaju. Sve te mane mogu da se reše. Ako se nekome ne svidja njegov izgled, to može da se promeni uz malo promeni stila ili ako je lepota u pitanju uz malo šminke. Nijedan problem nije nerešiv, jer kad bi bio nerešiv on ne bi ni postojao. Još jedan predivan post, draga. Oduševeljena sam. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    ОдговориИзбриши
  3. Stvarno si me oduševila ovim postom, toliko zrelo i realno razmišljanje. Definitivno se slažem da svi imamo mane, kojih treba da budemo svesni, ali ne smemo da dozvolimo da ih znanje o njihovom postojanju sputava u namerama i ciljevima. Još jednom, divan post, i fotografije su odlične!

    Introverted dreamer

    ОдговориИзбриши
  4. Tekst - fenomenalan. Ja oduševljena. Svaka čast. Divno sve napisano i u potpunosti se slažem sa tobom. Nikada mi nisu bila važna tuđa mišljenja, i imala sam povjerenja u sebe. Slažem se da je to najbitnije. Pored tekst, savršene slike su oduvkle moju pažnju. Divne su. Sve je predobro!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Divne fotografije uklopila si uz još bolji tekst, svaka čast! Stvano, Kaćice moja, sve više i više me oduševljavaš svojom originalnošću i kreativnim idejama <33

    ОдговориИзбриши
  6. Kaća, sjajno si ovo napisala i bogami si digka blig na jesan visi nivo. Sjajna si,post je sjajan, poruka je sjajna - ofusevlhena sam. Malo je reci da si mnogo uznapredovaka i da sam jako ponosna. ♡
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши