Katie's Month Review - Nekoliko meseci unazad

25.6.16

 Ovo i nije tako uobičajeno za mene, ali ja čitava dva meseca nisam pisala Month Review! To je najviše zato što sam imala neke druge postove isplanirane za čitav maj i jun (o bože, hvala ti na schedule opciji!), ali i zbog toga što sam čekala da se nakupe neki interesantni događaji u mom životu, jer je stvarno dosadno čitati i pisati post u kojem se neko samo žali na to kako ima kontrolne i pismene. Srećom, došao je dugo očekivani letnji raspust 14. juna, ja sam završila sedmi razred i prezadovoljna sam svojim uspehom (5,00). Nadam se da je i vama ova školska godina dobro prošla ☺ Osmacima želim svu sreću pri upisu i da upišu željenu školu, pošto uskoro izlaze rezultati ☺ Takođe, u maju sam polagala Cambridge PET B1 ispit iz engleskog i iskreno se nadam da sam sva četiri ispita položila. U toku sledećeg meseca ću saznati rezultate a vi mi držite palčeve! 



 Takođe, skoro sam odgledala ceo horor film po prvi put u životu. Prvi i poslednji put u životu. Htela sam da vidim da li sam dovoljno hrabra da preživim čitav film, i moj odgovor je da, jesam. Međutim, moja reakcija nakon filma je bila prilično burna jer sam tri dana imala traume od stvari koje su se desile deci u filmu. Iskreno, savetujem vam da ga pogledate samo ukoliko ste dovoljno spremni na to da ne vrištite u svom krevetu. Film možete pogledati OVDE i zove se The Visit, ako volite horore onda sigurno znate koji je to film, a ako ste ga pogledali, znate tačno o čemu vam govorim. A ako nemate stomak za strašne scene, bolje vam je da ga ne gledate. Pre njega sam pogledala The Duff koji je fenomenalan i iskreno žalim za trenutkom kada sam odlučila da pogledam horor, pošto mi je potpuno uništio utisak o prethodnom filmu. Svejedno, mami sam obećala kako nikada više neću gledati horore, mada mi je ovaj horor sve do treće četvrtine odavao utisak vrlo smešnog filma koji je slučajno stavljen u deo sa hororima. 




 Nažalost, jedine knjige sa kojima sam se ja družila za sve ovo vreme, bile su školske knjige, kao i knjige iz francuskog i engleskog. Iskreno, više sam izgubila i volju za čitanjem u toku školske godine, da sam se stvarno uplašila. Jedna od novosti (ali i stvari koje su počele da me plaše) je to da sam konačno našla ‚‚klik'' sa matematikom, što je u neku ruku zadovoljavajuće, ali sa druge strane je pomalo jeziv osećaj. Inače, ja matematiku mrzim od prvog razreda. 


 Trenutno pregledam liste srednjih škola po Srbiji i samo mogu da kažem da više ne znam šta bih mogla da upišem. Jedino što me iskreno zanima jeste filološki smer za nadarene učenike u Karlovačkoj gimnaziji, a kako nisam baš blizu Karlovaca, bojim se da se neću snaći. Svejedno, razlog mog delimično ranog pretraživanja srednjih škole jeste to što želim da sebi, ali i svojim roditeljima, olakšam život time što ću ih rešiti svih muka i sama istražiti sve srednje škole koje bih mogla da upišem. Pošto me je Karlovačka gimnazija oduvek privlačila rešila sam da pokušam da upadnem u već pomenuto odeljenje za koje će mi biti potrebno oko 240 bodova. Trenutno me proganja osećaj da se neću snaći u osmom razredu i da jednostavno neću uspeti da upišem ono što želim. Mislim da moji razlozi baš i nisu opravdani, ali hajde da sve prepustimo sudbini. A sada i mala pomoć za sve buduće osmake... našla sam jedan jako dobar sajt na kome imate bukvalno sve objašnjeno, a imate i testove koje možete raditi preko računara. OVDE možete videti nekoliko testova, a OVDE je pregled celog sajta. 



 I za kraj, želim da vas obavestim da je tokom sledećeg meseca, tačnije 19. jula, rođendan blogu! Iskreno, ne verujem da je prošlo skoro godinu dana od mog prvog posta! Želim da vam objavim i raspored postova, pošto mislim da sam konačno ustalila raspored. Dakle, postovi će izlaziti na svakih pet dana u deset sati ujutru. Mada, ovo se najverovatnije neće održati 15. i 20. jula, prvenstveno zbog rođendana bloga ☺ U svakom slučaju, ovaj raspored pre i posle ta dva datuma ostaje. Naravno, budite spremni na specijal post, o kojem stvarno ništa ne želim da otkrivam! 

  Kako su vama prošli prethodni meseci?


You Might Also Like

19 comments

  1. Česitam ti na uspjehu u školi! Samo tako nastavi. ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam prvi put na tvom blogu,izgled je jako lep.Dopada mi se sto pises ovakve postove i imas razgovor sa osobama koje te prate.Drago mi je da ce tvom blogu uskoro rodjendan!
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan,javi se da uzvratim <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Bravo za prosjek :D P.s. odličan izgled bloga :*

    Ako imaš vremena i volje pogledaj moj blog i učlani se --> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post, cestitam ti uspeh u skoli, i srecno za engleski. Radujem se "blogorodjendanu". :)♥

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман25/6/16

    Svaka čast na proseku!:)) Slike su baš slatke! :D

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Ehh, ja sam takođe završila sedmi razred sa 5,00 prosekom. U potrazi sam za srednjim školama,jer jednostavno volim kad sve mogu uraditi unapred. Verovatno sledeće godine upisujem gimnaziju i to Prirodno - matematički smer. Ne znam ni sama,ali mislim da ću se tu najbolje snaći. Unapred se radujem blogorođendanu :)

    ОдговориИзбриши
  7. Tek sam sad saznala za tvoj blog. Procitala sam par tvojih postova i tekst na 'Famozi', tako da mogu ti reci da mi se jako dopada tvoje razmisljanje, kao i sam nacin pisanja. Izgled je takodje divan, tako da sam se uclanila! :)
    Cestitam na postignutom proseku u skoli. Ne brini se oko osmog razreda. Proci ces ga uspesno kao i sedmi ukoliko budes pozitivno razmisljala. Zelim ti srecu na testovima iz engleskog i jedva cekam post povodom blogorodjendana! :)

    mozes pogledati i moj blog: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Čestitam ti na uspehu :) <3 Mislim da je Karlovačka gimnazija sjajna, poznajem par devojčica iz svog mesta koje su je upisale. Neke su završile, neke tek upisale, neke još idu, ali svakako im je super, žive tamo i dolaze kući vikendom :) Ja se spremam za prijemni za fakultet, on je 30. juna, pa sam već mesecima sa nosom u knjigama. Ali dobro, uskoro će i to proći, pa i ja mogu da uživam u raspustu :)

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajan post draga! Moram ti čestitati na sjajnom uspehu u školi, to je nešto što svakako nije mala stvar. Takođe, želim ti puno sreće što se tiče srednje škole. Na Karlovačku gimnaziju sam čula jako puno preporuka, a jedna moja drugarica je trenutno pohađa i ima samo reči hvale, na nju. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман25/6/16

    Sjajan post. Prvi put sam na tvom blogu i odmah sam se učlanila. Jako mi se svidja. Čestitam ti na uspehu.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Ja sam se učlanila u tvoj blog, nadam se da ćeš i ti u moj.

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post. Prvi put sam na tvom blogu i jako mi se dopao. Inače čestitam ti za uspijeh u školi.
    Učlanila sam se. Nadam se da ćeš uzvratiti.

    lena-s-ife-blog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan ti je post! :) Moja protekla dva mjeseca su bila donekle opuštena, ali i vrlo uzbudljiva zbog ekskurzije, krizme, mature i dugo očekivanog dolaska ljeta. :)


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  13. great post honey! and beautyfull photos :)
    kisses from poland :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман27/6/16

    Oduševljava me kako pišeš!Prvo,da ti se zahvalim na linkovima sa testovima za osmake,jer sam dosta tražila tako nešto i pomogla si mi,kao i ostalima.Držim ti fige za one ispite iz engleskog.Moji protekli meseci su prošli u nekom segmentu lepo,a u nekom malo lošije.Ali,uvek navijam za lepe stvari! :)Inače,jako mi se dopada izgled bloga.

    Na mom blogu možeš da mi postaviš neka pitanja za Q&A,ako želiš :) <3
    anjasworld1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  15. Ovih par meseci bili su ti baš zanimljivi. :D ❤ Drago mi je što su koliko - toliko dobro prošli. ❤ Jedva čekam letnje postove a pogotovo rođendan bloga i specijalni post. ❤ Za razliku od tebe obožavam horore pa se podrazumeva da sam već pogledala The Visit, jedan od boljih po mom mišljenju
    ☺ <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  16. Wow I'm so happy to be here and to enjoy your wonderful posts.Thank you for your lovely words on my blog I really appreciate it I'm your fan now..I'll definitely be coming here to read your great posts.Keep in touch.

    ОдговориИзбриши
  17. The food looks so delicious!:)
    xxM
    http://sunstreetbymonica.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Nemoj da se brines upisa. Ja sam sve to prezivela ove godine i iskreno nije nista strasno. Samo opusteno. Upisaces ono sto zelis. I da, svaka cast na odgledanom hororu. Ja jos uvek nisam skupila dovoljno hrabrosti da odgledam svoj prvi horor. A verovatno nikad i necu. ☺

    Na mom blogu je novi post o tome kako vreme moze sporo teci pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  19. Sretan ti blogorodendan, iako debelo kasnim haha. Nemoj se brinuti previse oko upisa, imas odlican prosjek :)
    Zapratila sam te, nadam se da ces uzvratiti :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши