I ♥ Spring TAG | COLLAB POST

12.3.16



- Paaa, haj svima, dugo me nije bilo, možda nedelju dana, znam da sam obećala da ću pisati puno ovog meseca, ali znate već, ja sam osoba koja, paa, baš i nije od reči. Dakle, danas radim I ♥ Spring TAG sa blogerkom Anom (klik na ime). Ovaj tag, koliko sam primetila, i nije čest, ne viđam ga na drugim blogovima, paa, hajde da počnemo!

1. Omiljeni prolećni lak?
- Paa, ja ne lakiram nokte baš često, ali u proleće volim pastelne boje, a volim i rozu ☺

2. Koja je tvoja must have boja karmina ovog proleća?
- Moždaaa... Ma, nema veze, nemam pojma. Verovatno slabija roza.

3. Pokaži nam svoju omiljenu prolećnu haljinu!
- Pa, evo je ... Ova je inače sa sajta SheIn, evo jeee:


White Spaghetti Strap Floral Pleated Chiffon Dress pictures

4. Koji je tvoj omiljeni cvet?
- Orhideja ☺ Ozbiljno, mnogo volim cveće, ali jaako volim orhideje, posebno crvene ☺

5. Koji je tvoja omiljena marama/dodatak?
- Ja baš i ne nosim dodatke (nakit itd), ali volim marame. Možda neka od mojih rozih i plavih ☺

6. Zbog kog ovogodišnjeg prolećnog trenda si najviše uzbuđena?
- Znate, ja baš i ne pratim trendove ... ja nosim ono što se meni sviđa ... totalno asocijalna osoba.

7. Omiljena prolećna sveća?
- Ja mnogo volim mirišljave sveće, pogotovo Glade. Nikada se ne setim da kupim jednu, ali već duže vreme gledam ovu Radiant Berries Jar sveću:


Radiant Berries Jar Candle

8. Omiljeni dezodorans/parfem ovog proleća?
- Ja volim one slatke mirise, i imam jedan savršen parfem, ali ne mogu da vam pokažem kako izgleda jer mi je foto-aparat pokvaren.

9. Kakvo je proleće tamo gde ti živiš?
- Pa uglavnom je sunčano, ali tek u aprilu i maju. A tokom marta pada kiša jedan dan, pa onda sledeći dan sija sunce. Uglavnom je vreme naizmenično.

10. Koja je tvoja omiljena stvar u vezi proleća?
- Mislim da je to cveće koje je svuda oko nas i priroda se nekako budi i sve je lepše ☺

11. Da li obavljaš prolećno čišćenje?
- Ne baš. Moja soba je uglavnom uredna.

12. Nekakvi planovi za prolećni raspust ili naredni odmor?
- Znate već da u Srbiji nemamo pravi prolećni već Uskršnji raspust, ali to je slično. Ja sam malo opuštenija za prvi maj, tako da, mislim da ću tada negde otići sa svojom porodicom. A možda i neću, tad je Uskrs :(

13. Kada farbaš Uskršnja jaja?
- Ja mislim da se na Veliki Petak farbaju Uskršnja jaja, pa ih farbamo najčešće tada ☺ A na Veliku Subotu se ukrašavaju.

14. Nosiš li u proleće više boja u svojoj odeći?
- Da. Uvek u martu idem u veliku kupovinu i onda kupim stvari za proleće, pa onda nekako i osvežim svoj izgled tom šarenom odećom.



 
I za kraj, htela bih da nominujem nekoliko blogerki da urade ovaj tag:


Takođe i VAS izazivam da uradite ovaj tag u komentarima, tj. da odgovorite na prva tri pitanja!

You Might Also Like

9 comments

  1. Odličan post.Tag je super odrađen!

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Volim ovaj tag,a inače post je odličan! :D

    http://kutakzasvetinejdzere.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Jako mi se sviđa tag, pitanja su mnogo zanimljiva. Možda i ja uradim ovaj tag. Odličan post!

    Novi post kod mene
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super je post, ja takođe nosim ono što se meni sviđa i ne pratim trendove :)

    NOVI POST JE NA BLOGU -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----

    ОдговориИзбриши
  5. Tag si odlično uradila! :)
    Do sada nisam čula za njega, kao što si rekla, nije baš tako poznat. Ali mi se jako dopao! :) Hvala ti puno što si me nominovana, zasigurno ću ga uraditi! ! :) :) <333333333333333333333333333333333

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post,jako mi se sviđa <3
    Pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)
    http://doroty4.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post, a ja pre svega želim da ti se puno zahvalim na nominaciji. :) Sigurno ću uraditi ovaj tag, odličan je. :)

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  8. Odlično si odgovorila na pitanja! Jedva čekam da još malo otopli.... :)

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan tag! Sviđa mi se kombinezon. :)

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши