Katie's Month Review - Novi izgled bloga, (ne)redovno pisanje, takmičenja

29.2.16

- Dakle, nema mi nigde slike od Month Reviewa, tako da, verovatno ću za sledeći mesec napraviti novu, pošto evo, ovu već pola sata tražim po svim mogućim fajlovima, ali ne, nema je. Kao što i sami znate, nisam bila aktivna na blogu duže vreme. Mislim, duže nego obično. Sada, ovog meseca imam šest ili sedam postova, što je za mene vrlo malo. Mislila sam da otvorim novu rubriku na blogu, zvala bi se #TravellingWithKatie i tu bih postavljala slike sa putovanja, naravno, ja nigde ne idem bez foto-aparata, tako da će u rubrici biti mnogo slika. Nadam se da se slažete sa ovom idejom, ali ova rubrika neće biti mesečna, već onda kada budem išla na neko malo dalje putovanje. Mislim da će opening post biti već sledeći, naravno, ukoliko se i vi složite sa ovom idejom.



- Sada sledeća stavka: Dugo sam razmišljala o imenu svog bloga pre nego što sam ga napravila. Međutim, iako URL adresa ovog bloga nije zauzeta (bar nije na bloggeru), malo sam pretraživala i naišla na bar tri sajta sa ovim Little Corner, Katie, itd. Čak sam naišla i na jedan Katie's Little Corner, pa sam razmišljala o tome da promenim ime bloga. Imam nekoliko opcija, međutim još uvek ne znam da li bi vam se svidela ta imena. Dakle, prvo mi recite da li biste želeli da promenim ime bloga ili ne, nisam sigurna za URL adresu, možda ću i nju promeniti, ali samo ako ja tako odlučim. Dakle, vama prepuštam ovo: DA LI DA PROMENIM IME BLOGA? Molim vas, pišite mi u komentarima o ovome, mnogo mi znači vaše mišljenje.




- E sad, ja imam i neki osećaj da meni blog postaje obaveza. Ne znam zašto, ali mislim da kako broj čitalaca raste, tako i tenzija oko inspiracije raste. Nekako imam osećaj da ne umem da balansiram između svoje inspiracije i pisanja, ako me razumete. Mislim da je teško i pisati redovno i imati redovnu ispiraciju. Tako da, ako se zapitate ZAŠTO ME NEMA (sad, nadam se da se pitate ☺), to je zato što se onda distanciram od bloga, a i samim tim mi se inspiracija povećava. Imam slike za nekoliko sledećih postova, a sad, kada ću stići da ih završim - ne znam. Ovih dana se povećava broj dodatnih nastava nedeljno (pre mesec dana sam imala samo jednu nedeljno, a sad imam svaki dan), što zaista stvara malo veći problem nego što zaista jeste. Kontrolnih nema mnogo, za sada, a mislim da neće tako ostati, dakle, baaaš šteta ☺ Bar ću dan pred takmičenje imati slobodan dan (jer je međunarodno), pa je to olakšavajuća okolnost za mene ☺ Takođe, nisam pisala na blogu i zato što sam menjala izgled bloga i pokušavala da promenim template (šablon) na blogu. Konačno sam skontala kako ide ☺ A, ne, prevarila sam se, nemam šest-sedam postova, to je puno, imam ČETIRI! SHAME ON MEEE

- Pa, ja ne bih dalje dužila sa ovim postom, dakle, živa sam, javila sam vam se, da ne brinete ☺ Mooolim vas odgovorite mi na ona pitanja koja sam vam postavila (boldovana su ☺). I, da, malo sam izmenila potpis, malo je prolećniji (ako ta reč uopšte postoji):



You Might Also Like

11 comments

  1. Nemoj samo razmisljati o blogu kao o obavezi. Svrati na njega kada si tuzna, srecna ili se osećaš čudno. Blog stvarno ume da opusti. :D I piši zbog sebe, ne zbog nas. Obavezno otvori rubriku o putovanju, jedva čekammm! ♥

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Lepo si sredila blog. :)
    Što se tiče imena i URL adrese, meni se oba dopadaju, tako da na tebi je da odlučiš da li želiš da ih promeniš, tvoj je blog, ja ću ga svakako čitati. :) :) <333333333
    A što se nove rubrike tiče, mislim da je to vrlo originalna i dobra ideja, verujem da će biti čitana i jedva čekam prvi post iz nje! :)
    Vidim kolika si obaveza imala u zadnje vreme, pa su ta četiri posta potpuno opravdana! :) :)
    Potpis je prelep, baš si se potrudila! :) :)
    <333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Vokim kada blogeri pidu ovajve postove u kojima 'caskaju' da citaocima. Moj ti je savet da ne menjas ime bloga samo zbog toga sto ih ima jos kao ti,osim ako ne osecas potrebu da se izdvojis i osmislis nesto potpuno svoje. :D Srecno! ❤❤❤
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  4. O da,i izgled bloga jr fenomenalan!! :D
    I znas sta? Ima nas jos blogera i apdolutno razumemo,bar ja,tvojr neredovno pisanje. ♡♡♡

    ОдговориИзбриши
  5. Zaista predivan post! A novi izgled bloga- fenomenalan je!☺❤ Sto se tice menjanja imena bloga mislim da je to sadvim u redu, ali ipak samo bi tebi malo napravilo problem, jer kada bi promenila URL tvojim starim citaocima vise ne bi zlazilo na kontrolnoj tabli da si objavila post. Mada, odluka je na tebi. Mozda bi mogla da pitas Aminu sa bloga Innisall, posto je ona to sad skoro uradila.☺

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман1/3/16

    You don't have to change your blog's name, because there will always be someone who will have the same name as you. There is really a blog named Katie's little corner, but I tried to read it and I don't understand a thing, though it's in English. I can't wait for you to write a post from the new rubric. Seems very interesting.

    ОдговориИзбриши
  7. Nemoj da ti blog bude obaveza. Opusti se. Znam kako se osjećaš i često sam dolazila u iste situacije. Ne brini, sve će doći na svoje. Samo naprijed! ♥

    innisall.blogspot.com <------- SLAVIMO BLOGOROĐENDAN

    ОдговориИзбриши
  8. Fenomenalan izgled bloga kao i post :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Prvi put sam na tvom blogu i baš mi de dopada ovaj izgled :)
    Mislim da naziv ne moraš da menjaš, jer ćeš samo sebi "napraviti posao" :)
    Već ima dosta njih koji imaju takve nazive, ali ako se nama dopadaju tvoji postovi, zanemarićemo te druge i izdvojićemo tvoj kao najbolji :)
    To ti je moj predlog, a sad... na tebi je šta ćeš uraditi :)
    P.S.: Učlanila sam se, nadam se da ćeš uzvratiti :)

    Novi post je na mom blogu -----> littleboxofhappiness.blogspot.rs <-----

    ОдговориИзбриши
  10. Nemoj menjati ime bloga, jer je baš super, nema veze što si našla blog sa istim imenom, samo se ti trudi bitan je kvalitet postova!

    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  11. Super post,kao i uvek.Učlanila sam se danas na tvoj blog a ko želi može da pogleda moj (uzvraćam svima) :D

    http://kutakzasvetinejdzere.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши